سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاشیر
صلوات صلوات صلوات علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 87 خرداد 2 :: 4:0 عصر ::  نویسنده : آقاشیر

HIBERNATE  در ویندوز XP

زمانی که سیستم را خاموش می کنید و یا میخواهید از ویندوز خارج شویدحتما از شما درباره ذخیره برنامه ها سؤال می شود.نکته جالب توجه در ویندوز XP خروج از آن بدون ذخیره اطلاعات است.در این صورت شما می توانید برنامه ها را در هر حالتی که هستند رها کرده و از ویندوز خارج شوید.مجدد که وارد محیط ویندوز می شوید می بینید که هیچ چیز دست نخورده و برنامه ها به همان شکل باقی مانده اند حالا شما می توانید به کارتان ادامه دهید!!!
این حالت را اصطلاحا HIBERNATE میگویند.برای فعال کردن آن از منوی استارت به کنترل پنل رفته و Power Options را باز کنید سپس در سربرگ Hibernate گزینه Enable Hibernation را فعال کنید و تنظیمات را تایید کنید.حال منوی استارت را باز کرده و turn of computer را انتخاب کنید. در صفحه باز شده دکمه shift را بزنید.میبینید که گزینه standby به hibernate تغییر پیدا می کند.برای بردن کامپیوتر به این حالت دکمه shift را نگه داشته و روی hibernate کلیک کنید.

جلوگیری از اشغال شدن خط تلفن به هنگام استفاده از اینترنت
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.
بدین منظور:
1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.
لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد. 
 
آموزش کلمات اختصاری در چت
برای مشاهده اینجا کلیک کنید.........

کاملترین مرجع خطاهای مودم

حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد اتصال به اینترنت را دارید و پس از انتخاب کانکشن مورد نظر و هنگام اتصال به شماره مقصد با Error خاصی روبرو شده اید. این Error ها به علت خطاهایی است که در مودم و هنگام اتصال به شبکه پیش می آید. در صورتی که به این خطاها دقت کنید مشاهد میکنید که در کنار توضیح خطا کد Error نیز ذکر شده است به عناون مثال Error618.
  قصد داریم تا تمامی خطاهای مودم را به همراه کد آنها به شما معرفی کنیم. این ترفند مرجع خوبی برای زمانی است که با مودم خود دچار مشکل شده اید.

برای مشاهده این لیست اینجا کلیک کنید..

منبع : http://p30ir.blogfa.com/




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب