سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاشیر
صلوات صلوات صلوات علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 87 اردیبهشت 20 :: 6:18 عصر ::  نویسنده : آقاشیر

برای اینکه بخواهید فایلهای مورد نظرتان را در اینترنت ذخیره نمایید انتخاب های متفاوتی وجود دارد ، بعضی از آنها بخوبی کار نمی‌کنند و بعضی دیگر کارکردی پیچیده دارند و یا از تبلیغات آزار دهنده استفاده میکنند ، از طرفی پایین بود سرعت اینترنت مشکلی دیگر پیش روی کاربران ایرانی میگذارد که همین امر انتخاب یک سرویس مناسب را برای آنها مشکل میکند.

تا بحال با سرویس های زیادی از این دست آشنا شده اید که هر کدام امکانات گوناگونی در اختیار کاربران قرار میدهند ، در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا به معرفی 5 وب‌سایت دیگر در این زمینه بپردازیم که علاوه بر سادگی ، امکانات خوبی در اختیار شما میگذارند.


Dropboks : این سایت که از تکنولوژی ajax بهره میبرد نهایت سادگی را به شما نشان میدهد ، تنها چیزی که میبینید یک فروم آپلود و لیست فایلهای ذخیره شده است ، DropBoks فضایی برابر با 1 گیگا بایت در اختیار شما میگذارد و محدودیت حجمی هر فایل برای آپولد 50 مگابایت است همچنین برای استفاده از ان ثبت نام ضرورتی ندارد.


Ewedrive : بعد از ثبت نام به شما یک آدرس اختصاصی همراه با 1 گیگا بایت فضا اختصاص داده میشود که میتوانید آن را بصورت عمومی یا خصوصی انتخاب کنید. هیچ محدودیتی برای حجم آپلود و دانلود وجود ندارد و همچین میتوانید از قابلیت رمزنگاری (encryption ) بر روی فایلهایتان استفاده کنید


OneDump : آیا میخواید فایلهایتان را سریع آپلود کنید ؟ نگران نباشید چون onedump به شما کمک میکنید ، در onedump شما قادر خواهید بود هر بار تا 10 فایل 5 مگابایتی که شامل عکس ، text و فایل صوتی است را بدون محدودیت حجمی ذخیره نمایید.
استفاده از این سایت احتیاجی به ثبت نام ندارد و همچنین این قابلیت را به شما میدهد تا بتوانید برای فایلهای خود پسورد تعیین نمایید. علاوه بر اینها شما قادر خواهید بود تا
از طریق ارسال ایمیل فایلهای مورد نظرتان را نیز در آن آپلود نمایید.


Dropsend : در واقع یک سرویس برای ارسال فایلهای حجیم از طریق ایمیل است اما شما میتوانید از آن برای ذخیره فایلهایتان نیز بهره ببرید. در حالت رایگان این سایت فضایی برابر با 250 مگابایت در اختیارتان قرار میدهد که برای در اختیار گرفتن فضای بیشتر نیاز به پرداخت پول دارید.




JustUpIt : این سایت نیاز به ثبت نام ، پرداخت پول یا نصب نرمافزار ندارد، تنها کافیست تا آن را باز کرده و فایل خود را تا حجم 120 مگابایت در آن ذخیره نمایید و در صورت نیاز لینک آن را برای دوستان خود نیز ارسال نمایید. این سایت هیچگونه محدویت حجمی ندارد و برای مواقعی که نیاز دارید تا سریعاً یک فایل را آپلود کنید بسیار کارامد است.

 

منبع : http://bluessky.persianblog.ir/




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب