سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاشیر
صلوات صلوات صلوات علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 87 تیر 6 :: 3:59 عصر ::  نویسنده : آقاشیر
شرکت Canon ساخت مدل جدید دوربینEOS سری D خود را اعلام نمودEOS0001D . دارای سنسور CMOS با دقت 10.2 مگاپیکسل بوده و از امکاناتی همچون فوکوس هفت نقطه‌ای و عکاسی پیاپی با سرعت 3 فریم در ثانیه بهره می‌برد.
علاوه بر آن این دوربین دارای LCD با اندازه 5.2 اینچ با قابلیت نمایش زنده تصاویر و پردازنده تصویرDIGIC III بوده و صدالبته همانند تمامی دوربین‌های جدید این شرکت با لنزهای سریEF و EF-S و فلش‌های Speedlites سری EX کانون سازگاری کامل دارد.

دوربین Canon Rebel XS / EOS0001D به همراه یک لنز EF-S 18-55mm IS تا انتهای ماه جولای و با قیمت 649 یورو در دسترس دوستداران قرار خواهد گرفت. این دوربین که سبک‌ترین مدل در بین سری دوربین‌هایEOS  محسوب می‌شود مجهز به برخی فناوری‌هایی است که پیش از این در دوربین‌های حرفه‌ای سری1 EOS- بکار گرفته شده‌اند.

در جعبه این دوربین یک لنزEF-S 18-55mm IS  وجود دارد که استفاده از این دوربین را بلافاصله پس از خرید و بدون نیاز به تهیه لنز دیگری میسر می‌سازد.

این لنز دارای چهار تثبیت‌کننده تصویر است که کارائی بالایی را حتی در شرایطی که نور کافی در محیط موجود نباشد تضمین می‌نماید.

Mogens Jensen رئیس بخش تصویربرداری شرکتCanon  در اروپا می‌گوید: EOS0001D  یک دوربین کوچک با ایده‌های بزرگ است. سازگاری فوق‌العاده و کیفیت خوب سیستم EOS تماماً در یک بسته در اختیار کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی قرار دارد. این دوربین برای همه آنهایی که خواهان برداشتن قدم بعدی در مسیر عکاسی خلاقانه هستند، یک نقطه ورودی ایده‌آل به دنیای D-SLR  خواهد بود.

 

برگرفته شده ازghaioom.blogfa.com




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب