سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاشیر
صلوات صلوات صلوات علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 87 تیر 6 :: 3:59 عصر ::  نویسنده : آقاشیر
معاون اجرایی کمیته شبکه ای یاهو، از این شرکت خارج شد
رویترز به نقل از "ونچر فرمز" گزارش داد: "جف وینر"، از مقامات ارشد شرکت یاهو برای ملحق شدن به شرکای Accel و Greylock، از یاهو خداحافظی کرد
براساس این گزارش، "وینر" پست مدیریت اجرایی را در هر دو شرکت بر عهده خواهد داشت. این انتصاب در اوایل سپتامبر (شهریور ماه) عملی خواهد شد.
از زمان پیشنهاد خرید این شبکه جهانی و پیشگام، توسط مایکروسافت در ماه فوریه (بهمن ماه)، "وینر" جزو آخرین کارمندان کهنه کار و با تجربه ای است که اقدام به ترک یاهو می کند.
این گزارش می افزاید: هم اکنون یاهو دچار درگیری مستقیمی با "کارل ایکان"، سرمایه دار و بیلیونر آمریکایی این شرکت است، که پیش از این نیز آغاز گر جنگی مبنی بر تغییر اعضای اصلی در هیئت مدیره شرکت و واگذاری سهام آن به مایکروسافت بود. درخواستی که مدیران یاهو هرگز آن را نپذیرفتند.
این دو شرکت طی بیانیه ای در خصوص وظایف جدید "وینر" در شرکتهای جدید نوشتند: وینر در کمپانی‌های تکنولوژی مصرفی، مشاوره‌های مدیریتی کرده و همچنین اقدام به ارزیابی سرمایه گذاری‌های جدید نیز می‌کند. شبکه اجتماعیFacebook جزو مواردی است که Accel و Greylock در راه اندازی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
در بخش پایانی این گزارش آمده است: "وینر" طی 7 سال اخیر در شرکت یاهو خدمات مدیریتی کرده است، که به عنوان آخرین آن‌ها می‌توان از معاونت اجرایی کمیته شبکه‌ای یاهو نام برد.
به گفته این شرکت‌ها، وینر قرار است زمان خود را بین دو شرکت و بطور مساوی تقسیم کند.

برگرفته شده ازghaioom.blogfa.com




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب