سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آقاشیر
صلوات صلوات صلوات علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 92 اسفند 15 :: 11:46 عصر ::  نویسنده : آقاشیر

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi

 

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi

 

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi

 

 

 

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi

نقی , naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) emam naghi




موضوع مطلب : نقی, naghi, امام نقی, imam naghi, امام نقی(ع), emam naghi


جمعه 92 اسفند 9 :: 11:18 صبح ::  نویسنده : آقاشیر

هنگامی تصمیم به خرید پرینتر می گیرید، احتمالا زمان طولانی به فکر کردن درباره مشخصات و مقایسه می پردازید.
به مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج پرینتر چاپ می کند و اینکه به صورت خودکار می تواند دو روی کاغذ چاپ کند، توجه می کنید. همیشه به اندازه کافی برای شناخت مشخصات پرینتری که فکر می کنید ارزان قیمت و به صرفه است وقت بگذارید، تا در آینده هزینه های گزاف روی دست شما نگذارد. در این مطلب به خصوصیاتی از پرینتر می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند و خصوصیاتی را که توجه به آنها لزومی ندارد برای تان لیست می کنیم.
1- پرینترها: خصوصیاتی که نباید به آنها زیاد توجه کنبم
سرعت موتور (سرعت چاپ):

تصور می شود اعداد سرعت موتور که اغلب سازنده ها بر آن تاکید دارند، می تواند نشان دهنده این باشد که یک کار چاپی حجیم و پرصفحه چقدر طول خواهد کشید. اما پرینترسازها معمولا این اعداد را تحت شرایطی محاسبه می کنند که با کاربری واقعی تفاوت بسیار زیادی دارد. مثلا ممکن است این نتیجه ای که بر روی کارتن پرینتر می بینید، تست سرعت در حالت draft یا پیش نویس با سرعت بالا باشد. اما اغلب ما با کیفیت معمولی و پررنگ از پرینتر استفاده می کنیم که خیلی کندتر است. یا اینکه مدت زمان پردازش تا شروع چاپ اولین صفحه را در محاسبات لحاظ نمی کنند، اما متاسفانه این تاخیر پردازشی بخش جدایی ناپذیری از هر پرینت است.
2- پرینترها: خصوصیاتی که تا حدی قابل توجه اند
سیکل پرینت ماهیانه:
این عدد می تواند نشانگر میزان دوام پرینتر باشد، پس برای انتخاب های اداری و یا افرادی که کارهای چاپی سنگین دارند، باید به این عدد توجه ویژه ای داشت. البته پرینترهای ارزان قیمتی که برای کاربردهای خانگی استفاده می شوند، حتی ممکن است این عدد را در بروشور خودشان نداشته باشند.
اگر پرینتری سیکل ماهیانه 20 هزار داشته باشد، برای بیگاری در یک شرکت بزرگ یا مرکز چاپ و تکثیر ساخته شده، پول تان را بیهوده برای استفاده خانگی دور نریزید. توجه داشته باشید که شما به طور معمول تنها 10 تا 25 درصد سیکل چاپ پرینتر را در خانه و دفتر کار استفاده خواهید کرد، پس در مصارف کوچک زیاد دنبال این عدد نباشید.
رزولوشن چاپ:
رزولوشن واقعی یک پرینتر، آنقدرها که شرکت های تولیدی بر روی آن تاکید دارند، مهم نیست. زیرا شما در بهترین حالت، به کیفیتی بیشتر از 600 در 600 نقطه در اینچ (dpi) نیاز نخواهید داشت. عباراتی همچون optimized یا بهینه شده و up to قبل از رزولوشن تنها تبلیغاتی بوده و شما را از اعداد واقعی دور می کند. اگر هم به دنبال تصاویر و متن های زیبا و قابل توجهی هستید، بهتر است به دنبال رزولوشن 1200 در 1200 دی پی آی باشید.
رزولوشن اسکن:
همانند رزولوشن چاپ، رزولوشن اسکن هم می تواند با کمی فریب و تبلیغات همراه شود. به عنوان یک سنجش صحیح به دنبال رزولوشن نوری یا optical resolution باشید. البته زیاد سخت گیر نباشید، رزولوشن 300 نقطه در اینچ (dpi) برای اسکن کافی است. کیفیت بالاتر همیشه به معنی مدت زمان اسکن بیشتر، اسکن کندتر و اندازه فایل بزرگتر است. حواس تان به عباراتی چون interpolated و optimized و up to باشید.
3- پرینترها: خصوصیاتی که باید مورد توجه قرار گیرند
چاپ دو روی اتوماتیک:

پرینترهایی که چاپ دو روی اتوماتیک (Automatic duplexing) دارند، صرفه جویی بسیار خوبی در کاغذ دارند. این هم خبر بسیار خوبی برای درختان و جیب ما است. اگر هم برای هزینه کمتر پرینتری ارزان تری خریده اید، بد نیست که برای لطف به جیب تان و ترحم بر درختان، کمی وقت گذاشته و به صورت دستی چاپ ها را دو رو انجام دهید.
Page yield?:?
همه کارتریج های جوهر پرینتر خصوصیتی به نام Page yield دارند که نشان دهنده تعداد صفحاتی است که یک کارتریج می تواند چاپ کند. این خصوصیت بر روی تمامی پرینترها قابل مشاهده است. اما استاندادهای صنعتی ISO?/?IEC باعث شده اند تقریبا اعداد ذکر شده روی اکثر کارتریج ها قابل اعتماد و نسبتا صحیح باشند.
کارتریج های استارتر:
برخی از پرینترهای لیزری ارزان قیمت، هنگام فروش به جای یک کارتریج با اندازه معمولی، اغلب با کارتریج های کوچکتری با نام Starter-size cartridge عرضه می شوند. با این کار قیمت تمام شده برای کارخانه و مشتری کمتر می شود. اما توجه داشته باشید که این کارتریج سریع تر از حد معمول تمام شده و هزینه خرید کارتریج زودتر از موعد را روی دست تان می گذارد.

منبع : سراج اندیشه




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 آذر 12 :: 11:58 عصر ::  نویسنده : آقاشیر

نقاط ضعف 3 گوشی برتر دنیا را بشناسید

معمولا هر سال تولیدکنندگان تعداد زیادی گوشی تولید می‌کنند، اما فقط یکی دو مدل گوشی از هر برند به لحاظ ویژگی‌هایی که دارند، عنوان پرفروش‌ترین و برترین‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، اما همین گوشی‌ها هم در حالی که محبوب‌ هستند با مشکلاتی مواجه‌اند که گاه صدای کاربران‌شان را
درمی‌آورد.
در این گزارش به راهنمای خرید گوشی براساس مشکلات گوشی‌های هوشمندی می‌پردازیم که امسال عنوان محبوب‌ترین گوشی‌های بازار را به خود اختصاص دادند.

iPhone 5S
گوشی‌های آیفون معمولا هر سال در رده بهترین گوشی‌های دنیا قرار می‌گیرند و افراد هنگام خرید به عنوان یک گزینه اصلی به آن توجه
می‌کنند.
5S جدیدترین نسخه آیفون است که به تازگی وارد بازار شده است. با همه ویژگی‌هایی که این گوشی دارد، از نقاط ضعفی هم برخوردار است که از آن جمله می‌توان به عمر کوتاه باتری آن اشاره کرد.
یکی دیگر از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران در رابطه با آیفون با آن مواجه‌اند، صفحه نمایش کوچک آن است. تقریبا همه تولیدکننندگان گوشی‌هایی با سایز صفحه نمایش بزرگ‌تر از پنج اینچ تولید کرده‌اند، اما اپل امسال هم به این نکته توجه نکرد و گوشی دیگری از سری آیفون با سایز چهار اینچ راهی بازار کرد.
از سوی دیگر به دلیل انحصاری بودن برند اپل و محصولاتی که تولید می‌کند، امکان ارتباط این گوشی با سایر گوشی‌ها وجود ندارد. برای مثال بلوتوث گوشی آیفون با هیچ گوشی دیگری غیر از دستگاه‌های مبتنی بر iOS یا مک سازگاری
ندارد.
Galaxy S4
Galaxy S4 سامسونگ امسال عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا را به خود اختصاص داد. صفحه نمایش بزرگ‌، دوربین پیشرفته و پردازنده پرقدرت، ویژگی‌هایی است که این گوشی را در رده بهترین‌های جدول قرار داد. با این حال داغ شدن بیش از حد این گوشی باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران شده است.
بر این اساس بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام مرورگری در وب یا بازی، بدنه گوشی به شدت داغ می‌شود. از سوی دیگر، عمر کوتاه باتری اعتراض بسیاری از دارندگان این گوشی را برانگیخت. بر این اساس کاربران مجبورند هر روز این دستگاه‌ها را شارژ کنند.

HTC One
گوشی HTC One امسال یکی از بهترین گوشی‌های دنیا به لحاظ طراحی بود. از سوی دیگر داشتن ویژگی‌هایی همچون صفحه نمایش بزرگ، دوربین چهار مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل و پردازنده قدرتمند بر محبوبیت این گوشی افزود.
با این حال عمر کوتاه باتری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این گوشی است. از سوی دیگر برای شارژ این گوشی زمانی حدود پنج ساعت لازم است که این موضوع هم برای کاربران مشکل‌ساز شده است.
این گوشی همچنین در زمینه صوتی هنگام مکالمه و پخش موسیقی هم مشکلاتی را برای کاربران به همراه داشته و باعث اعتراض آنها شده است.

منبع




موضوع مطلب :


مومنان پنجره باز است اذان میگویند . . .یار ما بنده نواز است اذان میگویند - هر چه خواهید بخواهید خجالت نکشید . . . ((( ما رو هم دعا بفرمایید لطفا . . . ))) ( بازنشر آزاد و پر از ثواب )

اذان

از نماز غفیله غافل نشید . . .

 ((( ما رو هم دعا بفرمایید لطفا . . . ))) - سایت اوقات شرعی    :      http://www.owghat.com/default.aspx 




موضوع مطلب : صلوات


جمعه 90 فروردین 12 :: 11:56 عصر ::  نویسنده : آقاشیر

سلام 

یه خبر خوش یه خبر بد . . . 

خبر خوش :

دوستانی که اعلام میکنم به علت پرداختی زیاد ( بیشتر از 40 هزار سکه ) از این لحظه تا اطلاع ثانوی از پرداخت مالیات معاف میشوند :

1 . maralbanoo

2 . wrw

3 . iboa

4 . sunboy

تشویقی های کسب امتیاز افتخار زیاد ( جایزه یک هفته معاف از پرداخت مالیات )

1 . despluse

2 . siyamaksadri

3 . hamidh4

4 . batis ( تشکر ویژه بابت تلاش های زیاد )

خبر بد :

دوستانی که در عکس میبینید به علت کوتاهی در پرداخت مالیات مبلغ زیر را جریمه میشن :

جریمه




موضوع مطلب : مالیات در بازی گوندال


<   1   2   3   4   5   >>   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب